maandag 8 september 2014

Buurman en Buurman en Ole


Met mijn silhouette cameo heb ik buurman en buurman gesneden uit flockfolie. Koen kijkt graag naar buurman en buurman op televisie, dus dit shirt vond hij erg leuk. Hij zag hem zaterdag toen hij naar bed ging. Ik zei dat  hij het shirt zondag aan mocht naar de dierentuin. Zondagochtend stond hij naast mijn bed en zei: nu mag ik buurman en buurman shirt aan!  :)

Verder maakte ik eindelijk deze Ole van Zonen09. Ik knipte hem al voor de Zonen09 wedstrijd. Maar toen bedacht ik een andere die ik veel mooier vond. En deze bleef maar liggen. Maar hij moest nu wel in elkaar, anders zou hij te klein zijn voor Koen.


Eind vorige week kwamen de knoopjes binnen (ik had geen groene kamsnaps meer) en kon ik hem helemaal afmaken.
Ik heb alleen geen foto op model. Koen wil hem niet aan...

Zelf vind ik hem ook niet zo geslaagd. De groene boorden passen niet bij de rest van de stof. Maar ik had geen enkele boordstof die erbij kleurde. Achteraf gezien had ik misschien beter de grijze tricot ervoor kunnen gebruiken, maar ik maak boorden altijd met boordstof, ik weet niet hoe goed tricotboorden zullen vallen.


Ik ben trouwens 1 van de 32 mensen die een patroon uit Zo Geknipt 2 mogen testen! Erg leuk. Ik weet al wat ik mag gaan maken/testen, maar dat mag ik nog niet verklappen. Als het goed is krijg ik z.s.m. het naaipatroon en kan ik ermee aan de slag. Het moet ook al 17 september af zijn, dus ik moet er meteen mee aan de slag.
Ik krijg nog te horen wanneer ik het mag gaan bloggen, niet meteen , dus jullie moeten nog even wachten.
Het nieuwe boek Zo Geknipt 2 is al te bestellen/reserveren bij Bol.com

6 opmerkingen:

  1. Leuk shirtje zo met buurman en buurman erop, leuk stel is het om naar te kijken (zoonlief nu 21 was er ook altijd gek van)
    Ben benieuwd wat je mag proef maken uit het nieuwe boek zo geknipt 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh je bent een geluksvogel! Dat wordt wel naaien met strakke, krappe deadline. Nu maar hopen dat je jongens je wat tijd zullen gunnen. Ach en anders koop je ze vast om met een mooi shirt! Super leuk die Buurman en Buurman!! Heb je hem zelf gemaakt of ergens op het web gevonden? (ik houd me aanbevolen mijn knullen kennen zowat alle teksten uit hun hoofd ondertussen...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon van buurman en buurman komt van de silhouette patronen deelgroep op facebook. Ik mail hem je wel even.

      Verwijderen
  3. Oh...wat een leuk shirtje zeg! Mijn dochter vindt sinds kort Buurman en Buurman ook erug leuk!
    Nog een reden om de silhouette aan te schaffen ;)
    En wat superleuk dat je iets mag maken uit het nieuwe boek, ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het shirt ook erg leuk. Hoe is het? Als je binnenkort nog wilt ruilen laat je het maar weten. Maar voor mij heeft het geen haast hoor. Jij zit nog in je kraamtijd :)

      Verwijderen