maandag 1 september 2014

Jumpsuits en een setje haarspeldjes

  Ik heb twee jumpsuits gemaakt met het naaipatroon van Kiind. (het patroon is te koop in de webwinkel van Kiind)

Verder heb ik vanavond nog even een setje haarspeldjes gemaakt zodat ze morgen op de bus kunnen. Toch wel een gepriegel :)

De laatste tijd heb ik niet veel geblogd, ook erg weinig genaaid. Luuk wil momenteel erg slecht slapen en tegen de tijd dat hij 's avonds slaapt heb ik vaak geen energie meer om m'n naaispullen te pakken.

Gisteravond sliepen de jongens lekker vroeg en hadden wij een lange avond. Dus toen ben ik weer aan de slag gegaan.
Ik ga van oude spijkerbroeken een jas maken. Het is nog een heel gepuzzel om alle patroondelen uit de broeken te kunnen knippen. Dus misschien moet ik de patroondelen nog weer in kleinere stukken knippen.
Het plan om een jas te maken van spijkerbroeken zit al bijna een jaar in m'n hoofd. Er lag ook al een stapeltje broeken klaar. Ik heb ook twee positiebroeken verknipt (want die heb ik toch niet meer nodig). Verder nog een paar spijkerjasjes.
Van de restjes ga ik ook nog andere dingen maken. Ik hoop dat ik de komende tijd wat meer hobbytijd heb en weer wat nieuwe dingen kan bloggen.

1 opmerking:

  1. oh, vooral de ballonnetjes vind ik mooi! (de rest ook zenne) Veel succes met de slapenden ;)

    BeantwoordenVerwijderen