zaterdag 26 juli 2014

Zonnehoedjes

 Gisteren liet ik al 1 omkeerbaar zonnehoedje zien. Maar gisteravond heb ik er nog één afgemaakt.

De donkerblauwe met auto's is al van vorig jaar, deze wordt nog steeds door Koen gebruikt.

De blauwe met appels en de groene met busjes zijn nieuw.



Luuk wil geen hoedjes op, dat wordt nog wat op vakantie.


Hij wil ze wel laten zien :)


En hier probeert hij ze alle drie tegelijk op te doen


Vervolgens ging hij ermee spelen. (hij zit onder de muggenbulten, vandaar de rode vlekken).


Nog een poging om ze allemaal op te doen.

Het patroon komt trouwens van Sew Natural


Ik maakte afgelopen weken even een inhaalrace om wat jurkjes, hoedjes, jumpsuits en gordijnen af te krijgen voordat wij op vakantie gaan.
Ik heb 8 gordijnen voor de voortent genaaid. Dat klinkt heel veel, maar het viel wel mee. De originele gordijnen waren alleen gelockt, dat heb ik ook gedaan (maar dan wel met blauw garen, lijkt wel leuk). Foto's volgen nog (die moeten nog gemaakt worden).


Nog even een herinnering voor www.stipjesendatjes.nl :

In de periode van 25 juli t/m 18 augustus worden er geen bestellingen verzonden. U kunt wel gewoon producten bestellen. Met de kortingscode 'vakantiekorting' krijgt u 5% korting voor het ongemak.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden!
    Ben er ook 1 aan het maken voor een cadeautje, leuk patroon en niet moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen