maandag 23 juni 2014

Tweede met Ole bij de Zonen 09 - wedstrijd, Olé!!!

Dit had ik echt niet verwacht, maar ik ben wel super blij! :)
Mijn Ole is tweede geworden bij de Zonen 09 wedstrijd van Mamasha: hier de uitslag

Er waren 122 inzendingen:
62x Theo
40x Ole
20x Lars

Ik deed mee met Ole en Theo:

 





Eigenlijk zouden gisteravond de winnaars bekend gemaakt worden, maar door de vele deelnemers (meer dan 1000 foto's te bekijken door de jury), werd het vanmiddag bekend gemaakt. Ik heb getwijfeld of ik wel mee moest doen. Want ik naai nu nog maar 1,5 jaar kleding. Maar ik vond het wel een leuke manier om eens iets moeilijkers te maken. En het viel mij nog best mee. De patronen zijn duidelijk uitgewerkt/uitgelegd. Natuurlijk heb ik wel wat moeten lostornen.

Ik was erg blij met de resultaten. Ik heb meerdere jongens/auto katoentjes gekocht, dus ik ga nog meer Theo's maken. Er ligt ook al een tweede Ole geknipt klaar. En ik heb een Jacob patroon verkleind, zodat ik er ook één kan maken voor Luuk (een bijna dreumes). Maar die moet ik nog in elkaar zetten.

Op Facebook zag ik dat de winnaars al bericht hadden gehad. Ik had geen mail gehad (ook niet verwacht), dus ik was benieuwd wie er gewonnen hadden.
Ik ging naar de website van Mamasha en zag opeens mijn foto ertussen staan. Ik bleek tweede met Ole. Ik heb echt een paar keer zitten kijken of het wel klopte, maar echt ik stond er echt! Dus nu erg trots dat ik in dat rijtje sta :)

Bedankt voor de organisatie van deze leuke wedstrijd Mamasha!


Afgelopen weekend zouden wij gaan proefkamperen met de caravan. Maar het weer viel tegen en Koen was ziek geworden. Dus wij bleven thuis.
Ik besloot dat het even tijd was voor mijzelf. Ik naai meestal voor de jongens. Maar ik had laatst besloten om geen kleding meer te kopen, alleen nog te maken. Vrijdag gingen wij uit eten en ik kon amper wat vinden in m'n kast. Dus ik heb zaterdag en zondag twee jurkjes voor mijzelf gemaakt. Ik koos een heel simpel model. Ik maakte er al eerder eentje. Het patroon komt uit de Ottobre 2/2014.





Beide stoffen kocht ik op de markt in Groningen.
Ik heb ook nog een patroon gekocht van de Lady Skater dress. Ik zag hem bij EmHaTee. Er staan dus nog meer jurkjes op de planning. Verder heb ik het boek 'Allemaal rokjes' geleend in de bibliotheek en nog een boek over rokjes maken en nog wat Knipmodes. Dus ik ga echt even voor mijzelf aan de slag.... (en toen kwam ik erachter dat Koen uit z'n pyjama's is gegroeid en er nog ongeveer 1 past... dus misschien tussendoor even toch stiekem voor hem aan de slag).

Verder heb ik nog wat blikjes gepimpt met plakfolie en masking tape.



En oh ja bijna vergeten. Eindelijk een zoom gezet in een shirtje voor Luuk. Laatst maakte ik al een serie, deze was alleen nog niet af.







Ik ontving ook nog een pakketje voor de 'zomerse verrassing swap'


Ik kreeg een grote kaars, wespenvanger, dubbelwandige glazen en een vlinderhuisje.

Zelf stuurde ik dit op: theepotgieter, vogeltjes, waxinelichthouders, waxinelichtjes met washi tape, 4 emmertjes met zaadjes. Ik maakte met de silhouette cameo de teksten erop.




5 opmerkingen:

  1. Goed bezig weer! Nu de jurkjes nog fotograferen op model ;)

    En gefeliciteerd met deze mooie erkenning van je werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd onwijs goed en leuk voor je!!
    Vond het zelf ook onwijs leuk zo met die auto en je hebt er een hoop werk aan gehad dus het is beloond!!
    Je bent nog druk geweest met de jurkjes die zien er ook leuk uit vind het 2de stofje erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel echt een bevestiging voor het prachtige vest, mag je super trots op zijn!
    Wat goed dat je ook eens aan jezelf denkt.... mama's zetten hun kroost toch meestal op de eerste plaats he? Maar een foto op model lijkt me een goed plan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...