donderdag 22 mei 2014

Romper en flexfolie

Ik heb voor het eerst een romper gemaakt. Koen groeide uit z'n rompers, maar ik had geen nieuwe gekocht, omdat ik er vanuit ging dat hij dan al zindelijk zou zijn... Maar dat is nog niet helemaal zijn ding.
Ik had nog heel veel tricot liggen, dus ik heb het toch maar eens geprobeerd. Ik nam maat 92 uit de Ottobre. Maar hij valt erg ruim.
Het lijkt heel simpel, maar er zitten veel biesjes aan, dus je bent wel even bezig.

Ik vind het een leuke romper. En er hoeft met dit weer geen shirtje overheen. Hij droeg hem vandaag met een korte broek.


Koen is ook helemaal fan van zijn kaptrui met applicatie van een volkswagenbusje. Hij noemt het altijd: autobusje. Hij wil eigenlijk altijd die trui aan. Maar dat is nu veel te warm. Dus ik heb even snel 4 'autobusjes' uitgesneden met de silhouette cameo en op een shirt gestreken. Ik denk dat er nog meer gemaakt moeten worden, want hij wil nu steeds dit shirt aan ;)



Hebben jullie mijn webwinkel al bekeken? http://www.stipjesendatjes.nl/

4 opmerkingen:

  1. Leuke tricot heb je gebruikt voor de romper, veel leuker dan die saaie uit de winkel :-)
    T shirtje ook geweldig zo met die busjes in felle kleuren!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gemaakt! Leuk idee ook met die volkswagenbusjes op een rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad leuk, die busjes op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Wat super leuk allemaal!
    Leuk om deze romper te combineren met een korte broek! Heel handig!
    Die volkswagenbusjes zijn prachtig!!!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen