woensdag 23 april 2014

Zomerjas en webwinkel nieuws

 Mijn zomerjas is af. Hij hing al weken zonder knopen en knoopsgaten klaar, gisteren heb ik hem afgemaakt.
Het patroon is Johanna van Farbenmix. Ik heb het patroon iets aangepast.

Normaal heb ik meestal vrij neutrale zomerjassen, beetje bruintinten. Dus durf ik met deze jas over straat?
De stof komt van Kwantum volgens mij, het is een coupon gordijnstof. De voeringstof en de knopen komen van de markt. Ik denk dat de jas in totaal 12 euro 'kost' aan materiaal.
Ik wilde dit patroon graag proberen met een niet te dure stof. Mijn winterjas heb ik grotendeels op naailes gemaakt en deze jas heb ik helemaal zelf gemaakt.




Webwinkel nieuws!

Vandaag ben ik naar de Kamer van Koophandel geweest. Ik sta nu ingeschreven!
Nu moet ik nog een aantal dingen regelen en dan gaat mijn webwinkel online.

Wil je alvast een voorproefje zien? Ga dan naar mijn facebookpagina: ://www.facebook.com/stipjesendatjes

10 opmerkingen:

  1. Je jas ziet er prachtig en fleurig uit een uniek gemaakte jas die niemand anders heeft en dat maakt het zelf maken zo leuk!
    Veel succes met je webwinkel, heel erg spannend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw knap gedaan!! Vind de jas heel mooi. En natuurlijk durf je die aan. Het is juist heel erg zomers! Ik heb ook het plan de zomerjas zelf te maken. Stof is besteld. Maar de rol zat vol weeffouten bij de leverancier. Nog even wachten op een nieuwe rol dus. Voering is wel binnen. En heb nog nooit naailes gehad en alles zelf aangeleerd. Dus hoop dat het goed uitpakt.
    Heel veel succes met je webwinkel. Super spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Jammer dat de stof niet goed was. Welk patroon ga jij maken?

      Verwijderen
  3. Laat de zomer maar komen, jij bent er helemaal klaar voor! Superjas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super jas en zou zeggen....áán die JAS!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed!! Super leuke jas, echt eens wat anders! Nu maar weer wachten dat het wat kouder is en dan weer aan die jas!

    BeantwoordenVerwijderen