zaterdag 8 maart 2014

Mijn winterjas is af


Ik liet al eerder wat 'tussendoor' foto's zien van mijn winterjas.
Maar nu is hij eindelijk af!

De knoopsgaten moesten nog, maar die zijn inmiddels gemaakt. Met mijn naaimachine lukte het niet, daarom heb ik de naaimachine van mijn schoonzusje gebruikt.
Mijn schoonzusje heeft ook deze foto's gemaakt.

De winter is wel bijna voorbij, maar ik heb de jas vandaag en gisteren toch gedragen. Ok vanmiddag was het een beetje warm.... Maar hij zit prima.


 Het is wel even wennen zo'n lange jas.




Inmiddels is mijn 'proef-zomerjas' ook bijna af.

9 opmerkingen:

  1. Echt leuk modelletje! Knopen ook tof. Goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat knap. Heel erg mooi!

    Nu ben ik ook erg benieuwd naar het patroon. Zowel de winter als de zomerversie. Al zolang naar leuke jas patronen op zoek. Tot nu toe zonder resultaat.

    Echt je mag trots zijn op jezelf. ik vind hem Prachtig. En zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon komt uit een knipmode van 2005. De zomerjas die ik maak is de johanna van farbenmix, die kan ook als winterjas.

      Verwijderen
  3. Prachtig geworden! Heerlijk als zo'n groot project af is he? En wees maar niet bang, over een paar dagen kun je hem weer prima dragen ;) . Mooie kleur en leuke die contrasterende knopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zeker! Ik ben blij dat dit project klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen