vrijdag 28 maart 2014

Jumpsuit

 Deze jumpsuit lag al weken lang geknipt klaar. Ik kwam er alleen steeds niet aan toe.

Deze week heb ik steeds een beetje gedaan en nu is hij af.
Normaal doe ik de hals- en beenbiezen op de 'biaisbandmethode'. Dit keer heb ik de halsboord er 'gewoon' met de lockmachine aan gezet. En ik vind het er best leuk uitzien.


Dit is maat 74 waarvan het bovenlijf iets verlengd is.

Dit weekend ga ik mijn verjaardag vieren (maandag ben ik jarig). Als ik dit weekend nog tijd heb dan zet ik een give-away op m'n blog en anders wordt het komende week.

Om alvast iets te 'onthullen': de give away heeft te maken met de silhouette cameo...

5 opmerkingen:

  1. Maat 74 al, het gaat toch snel!
    Ik zet de laatste tijd de halsboordjes bij shirts er ook aan met de overlock, zo gemakkelijk en snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, maar zijn de been biezen dan wel stevig genoeg voor de kamsnaps?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, het is een leuk patroon!
    Een hele fijne verjaardag alvast, het word mooi weer dus geniet er lekker van!
    Kijk uit naar je give away!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen