woensdag 11 december 2013

Ritstasjes-swap tasje ontvangen!

Ik heb vandaag mijn ritstasje ontvangen!


 Het is een etui met label gemaakt door Jacqueline. Ze heeft volgens mij geen blog (of wel?)

Er zitten allemaal leuke dingen in het tasje:
-strijkfiguren: Nijntje, Jip & Janneke, ballonnen, vlinder
-2 kleuren borduurgaren
-knoopjes
-belletjes
-lintjes
-gehaakte bloemetjes
-strikje
-coin purse van tafelzeil om zelf te maken

Het tasje om zelf te maken. Het lijkt mij een heel gepruts, maar wel leuk. Ik heb vaker zulke portemonneetjes pakketjes gezien, maar ik heb er nog nooit een gekocht. Nu kan ik het dus zelf proberen.



Bedankt Jacqueline!

Ik ben benieuwd of de anderen ook al wat ontvangen hebben. Mijn pakketje is al verstuurd.

10 opmerkingen:

  1. Mijn tasje is ook al verstuurd. Ik hoop dat het wel echt aankomt. Afgelopen tijd al drie snailmail enveloppen kwijt geraakt. Maar heb deze met pakket post gedaan. Hoop dat dat beter gaat. Hij zou er vandaag al moeten zijn. Hoop het zo.

    Jij hebt een ieder geval een geweldig leuk pakketje gehad. Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is jammer zeg. Ik heb mijn pakje heel vrolijk ingepakt, ik hoop ook dat hij aan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had die snailmail enveloppen ook super mooi ingepakt. Zoals altijd. Maar heb het nu expres rustig gehouden met alleen wat wasi tape. En het adres gewoon geschreven met balpen. Normaal print ik het altijd netjes uit. Maar nu expres niet gedaan.

      Verwijderen
  3. Nee, ik heb geen eigen blog. Te druk met zelf freubelen, denk ik. Wel leuk om een keer een eigen creatie op internet te zien ;-D Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh! Wat een leuk pakketje! Ik heb het mijne vandaag ook op de post gedaan. Ik hoop dat het snel arriveert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Mijne gaat morgen op de post... Hoop er weer iemand blij mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekregen! Mijn tasje gaat morgen ook op de post........vind het best spannend allemaal wat de ontvanger er van vind!
    Ben ook benieuwd naar mijn tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De mijne kan bijna op de post…en natuurlijk benieuwd naar wat er in mijn bus komt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk seg! Het mijne is ook klaar om verstuurd te worden. Plaats je ook foto's van wat de anderen allemaal kregen (of verstuurden?)
    Groetjes
    Davina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat wil ik doen als iedereen wat ontvangen heeft

      Verwijderen