vrijdag 6 december 2013

Patchwork babydeken

Een paar weken geleden werd mij gevraagd of ik een patchwork babydeken kon maken als 5 december cadeautje. Dat vond ik wel leuk.

De deken was al af, maar ik kon hem niet eerder plaatsen, omdat ik niet wist of de ontvanger mijn blog leest.

Dus hier alsnog de foto's. De babykamer wordt blauw met turkoois, vandaar deze kleurcombinatie. Ik vind hem zelf erg leuk geworden.
Van de restjes maakte ik ook nog een kussenhoesje.





Kussenhoes:




Vergeten jullie de ritstasjes swap niet? Je kunt je nog tot en met zaterdag 7 december opgeven.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Mag ik vragen wat de afmetingen zijn en welke stof je aan de achterkant hebt gebruikt? Mijn zusje is zwanger en ik wil graag een wiegdeken voor haar maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Binnenin zit een ledikantdeken, dus die maat is het. Aan de achterkant zit gewoon een lap katoen. Dit is dus te groot voor een wieg.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...