maandag 9 december 2013

Babyjasje uit Zo Geknipt

Ik heb het babyjasje uit 'Zo Geknipt' gemaakt. Ik vind het alleen wel een heel breed en kort jasje. M'n zoontje van 2 past het jasje zelfs, alleen dan is het jasje wat kort en de mouwen zijn ook te kort. Maar de breedte past hem prima.

Het zit Luuk dus ook veel te wijd. Misschien maak ik hem over een paar maanden nog eens, maar dan verleng ik het patroon gewoon wat.

De binnenkant heb ik gemaakt van effen aqua tricot en de capuchon van autotjes-tricot. De buitenkant van een hele dunne/zachte babyrib.
Ik heb er geen wintervoering in gedaan. Want Luuk ligt toch meestal onder een deken of in een voetenzak, dan is een dikke jas niet handig.


Labeltje met brandweerauto

De capuchon met autostof


Koen (2 jaar) past het jasje ook (alleen een beetje korte mouwen)

Dit pak maakte ik tijdens mijn zwangerschap (in maart al) , hij past eindelijk!

Luuk met het jasje aan

3 opmerkingen:

  1. Leuk jasje geworden, jammer dat het te wijd is!
    Het pakje is ook super leuk en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan zijn glimlach lijkt Luuk lijkt het niet erg te vinden dat het wat wijd uitvalt:)

    BeantwoordenVerwijderen