maandag 16 december 2013

Aqua blauwe broek


Van aqua gabardine heb ik een broek gemaakt voor Koen. Het patroon komt uit de Ottobre.
Er zit een valse gulp in en in de boord heb ik knoopsgatenelastiek gedaan, zodat hij makkelijk strakker kan worden gemaakt.
Ik heb nog geen foto op model, want meneer wil hem niet even passen. Ook al zit er een label van een brandweerauto op...
De binnenkant van de voorzakken zijn gemaakt van de blauwe babyrib waar ik ook een jasje voor Luuk van gema



Edit: foto's op model:

 


 De broek zit nog iets te ruim



Ik zag dat het knoopsgatenelastiek rafelt. Ik heb het gewoon afgeknipt, maar ik moet het dus nog even zigzaggen of zo.

3 opmerkingen:

  1. Ow wat super gaaf! Niet van gekochte exemplaren te onderscheiden. Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik vind de kleur geweldig :)
    Ik zigzag mijn knoopsgaten-elastiek eigenlijk niet, misschien toch maar eens doen dan.

    BeantwoordenVerwijderen