woensdag 2 oktober 2013

Verjaardagsoutfit

Onze dreumes is vandaag een peuter geworden. Twee jaar alweer!

Ik heb een Jacobbroek gemaakt en een Apple overhemd (Ottobre).
De Jacobbroek liet ik laatst al zien, maar nu een foto op model.
Voor het maken van het hemdje gebruikte ik de Hemdjes Sew Along van Mamasha. Daar heb ik veel aan gehad, want in de Ottobre stond maar een heel korte beschrijving. Ik had nog nooit een blouse gemaakt en nog nooit knoopsgaten (ik gebruikte altijd Kamsnaps). Knoopsgaten maken met mijn nieuwe naaimachine gaat heel makkelijk.


Aan de achterkant verwerkte ik paspelband tussen het rugpand en de pas.



 Hoera !!!


Apple hemdje van voren (zoek de zak)

En nog een vestje dat ik maakte van een oud shirt van mijzelf. Misschien maak ik er nog wel een applicatie op van flockfolie (ik weet alleen nog niet wat).

2 opmerkingen:

  1. Leuke blouse!
    Gefeliciteerd met je zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieperdepiep hoera. Van harte gefeliciteerd met je zoontje. En mooie blouse geworden.

    BeantwoordenVerwijderen