zondag 6 oktober 2013

nieuwe jumpsuits

Alle jumpsuits die ik al voor Luuk genaaid had zijn inmiddels te klein geworden. Dus ik heb nieuwe gemaakt. Dit keer maat 68, waarvan ik het bovenlijfje wat verlengde (dat was namelijk steeds te klein, terwijl de mouwen en pijpen nog lang genoeg waren).

Ik heb er nu twee gemaakt, maar er liggen nog meer stofjes klaar.


Deze burda 7828 maakte ik een tijdje geleden al



Dit shirtje heb ik tijdens de zwangerschap gemaakt en past nu

(ik snap niet waarom blogger deze foto draait...)


Deze blouse (voor de oudste) is een patroon uit de Ottobre. Hij was wat te kort (en moest eigenlijk met splitjes aan de zijkanten), dus ik heb met zwarte boordstof nog een boord onderaan gemaakt. Verder vond ik kamsnaps mooier staan bij tricot dan gewone knopen.
 
 
Stof en boordstof: Joyfits

11 opmerkingen:

  1. Mooie productie! En lekker joch :) Rossig, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat lijkt wel eens zo op de foto, maar volgens mij is het gewoon heel donker blond.

      Verwijderen
  2. Wat staan die jumpsuits hem toch prachtig! Of is het gewoon omdat je ze zo leuk maakt! Lekker kereltje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n schattig ventje! En de kruippakjes zijn weer zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer mooie pakjes voor een mooi jochie.

    Ook een mooie blouse voor je oudste.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pakjes voor de kleine. Ik heb ook nog zo'n patroon liggen voor de kleine man, maar kom er steeds niet aan toe. Als ik jouw versies zie, dan gaat het toch weer kriebelen.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Overdag heb ik weinig tijd. Soms knip ik tussendoor wat stofjes en dan naai ik het s avonds in elkaar. Of ik knip meerdere kledingstukken en ga als ik even meer tijd heb, meerdere dingenin elkaar naaien. Dan hoef je niet steeds de naaimachine te pakken.

      Verwijderen
  6. Wat een leuke jumpsuits! Maak je die allemaal met het patroon van kiind?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat patroon inderdaad. Ik vergeet het af en toe te melden

      Verwijderen