vrijdag 11 oktober 2013

Kaptrui en jumpsuits


Laatst maakte ik al de jumpsuits met de wolkjes en met de groene appels. Maar ik had nog meer nieuwe stofjes. Nu heb ik weer twee jumpsuits gemaakt. Een gestreepte en een met appeltjes.


Ik kocht boordstof met dezelfde strepen als de stof die ik voor de jumpsuit gebruikte. Maar achteraf gezien vind ik effen boordstof toch mooier staan bij streepjesstof.

De gele boordstof vind ik lekker vrolijk staan bij de appeltjesstof.

Van flockfolie maakte ik een eekhoorn, zo lijkt het een beetje een 'herfstpakje'.



Verder maakte ik een tweede kaptrui uit het boek 'Stof voor durf het zelvers'. Eerder maakte ik al een grijze met een blauw vliegtuig erop. Bij deze kaptrui heb ik de mouwen wat korter gemaakt. Met flockfolie maakte ik een auto.

Voor de binnenkant van de capuchon gebruikte ik blauwe tricot.


Alle stof en boordstof komt bij Joyfits vandaan.
Patroon jumpsuit: Kiind
Patroon kaptrui: Stof voor durf het zelvers.

1 opmerking:

  1. Wow, je bent lekker bezig zeg. Die streepjes vind ik heel mooi geworden, zeker met de eekhoorn erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...