zaterdag 7 september 2013

Kaptrui: eerste maaksel met de lockmachine

Gisteravond heb ik meteen mijn nieuwe lockmachine uitgeprobeerd. Het inrijgen was even lastig en heb ik met behulp van een filmpje op Youtube gedaan. Toen ging het een stuk makkelijker. Ik had nog nooit met een lockmachine gewerkt of er één in werking gezien.
Het viel mij reuze mee en de trui zat zo in elkaar.

De kaptrui is ook het eerste kledingstuk dat ik gemaakt heb uit het boek 'Stof voor durf-het-zelvers'. De kleinste maat was maat 98. Onze dreumes zit in maat 86/92 maar de trui past wel. Nog net iets te ruim.

Hij is momenteel gek van trekkers, treinen, vrachtwagens, motoren en vliegtuigen, dus ik heb er met flockfolie een vliegtuig op gestreken.



Meneer had niet zoveel zin in poseren, dus geen foto van voren helaas.

1 opmerking:

  1. Leuk! Let maar op, straks kan je niet meer zonder lock! Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...