vrijdag 6 september 2013

Dag oude naaimachine! Welkom nieuwe naaimachine én lockmachine!!!


Ik wilde hem al zo lang: een lockmachine!

En ik had steeds 'ruzie' met mijn oude naaimachine (nou ja 5 jaar oud). Altijd problemen met de draadspanning en veel ergernis. Laatst liep hij vast en lukte helemaal niks meer. Ik kon gelukkig de naaimachine van mijn moeder lenen. Maar die had niet alle functies die ik wilde.

Vandaag ben ik naar een naaimachinewinkel geweest. Ik wist al (bijna zeker) welke lockmachine ik wilde. En de naaimachine mocht van mij best tweedehands zijn. Maar daar hadden ze er niet veel van.

Toen ik uitleg over deze machine kreeg, was ik eigenlijk al verkocht... Niet heel veel ingewikkelde steken (dat vond ik niet nodig), maar wel gebruiksgemak.

Bij beide machines krijg ik nog een instructielesje. Dus dat is wel handig (vooral voor de lockmachine).

Dus iets meer geld uitgegeven dan ik van plan was. Maar ik ben er wel heel erg blij mee :)




2 opmerkingen: