donderdag 13 juni 2013

Schoudertas voor m'n zoontje

Vorige week heb ik een luiertas gemaakt voor de baby. Maar eigenlijk heeft m'n zoontje ook een tas nodig. Ik heb nu ongeveer dezelfde tas voor hem gemaakt, maar dan iets kleiner. Ook met 1 binnenvak minder.
Dit keer vergat ik het klittenband niet. Ik gebruikte iets lichtere spijkerstof, waardoor de tas niet zo zwaar is geworden. Verder heb ik dit keer voor groen als accentkleur gekozen en maakte ik de flap van autostof.



Het stiksel bovenaan rondom is niet helemaal goed gelukt. Eerst wat het onderdraad op, toen brak de naald en toen wilde ik snel klaar zijn...

2 opmerkingen:

  1. Mooi met die autootjes.
    Ja dat stiksel op het laatste is niet altijd gemakkelijk, veel lagen over elkaar. Dan is je hele tas eigenlijk helemaal af en dan lukt dat laatste stiksel rondom niet goed, balen!

    BeantwoordenVerwijderen