donderdag 23 mei 2013

Kamsnaps opbergen

Ik heb inmiddels een aardige voorraad kamsnaps in maat 16 en 20. Eerst bewaarde ik ze allemaal in de zakjes waarin ze worden opgestuurd. Maar dan heb je niet echt een overzicht. Dus kocht ik handige opbergdoosjes. Met steeds 3 vakjes op een rij: ideaal voor de 3 onderdelen van iedere kleur kamsnap.
Ik heb 3 bakken met maat 16 en 3 bakken met maat 20. Op de stickertjes (die op de zakjes zaten) staat de maat en het kleurnummer. Mocht een kleur bijna op zijn, dan weet ik meteen welk nummer ik moet bijbestellen.
Verder heb ik nu een handige kleurenkaart met alle kleuren kamsnaps. Die kan ik bij de stof houden en zo precies de goede kleur bestellen.

Links de 3 bakken met maat 20 en rechts de 3 bakken met maat 16

Op de stickertjes staat het kleurnummer en de maat



Nu nog een handig tasje o.i.d. maken om de tang, schroevendraaier en malletjes in de bewaren ...

13 opmerkingen:

  1. Netjes zeg! Je kunt wel zien voor welke kleuren jij voorkeur hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind blauw mooi en heb straks twee zoontjes, dus het is vooral blauw en groen (en wit en grijs).

      Verwijderen
  2. Lekker georganiseerd hoor! Ik weet wel een tasje voor die schroevendraaiers hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh waar heb je die bakjes gekocht?
    Ik bewaar mijn kamsnaps nog altijd in de zakjes maar echt handig is het idd niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bakjes zijn gekocht bij kruidvat, maar ik denk dat wel meer winkels zulk soort bakjes hebben.
      Je moet ze alleen niet van de trap laten vallen zoals ik gisteren deed..... Ik dacht ze even alle 6 tegelijk naar boven te brengen.. Geen goed plan

      Verwijderen
    2. Als ik nog eens in het kruidvat ben, ga ik er naar op zoek. Ik ben zo'n bakjes nog nergens tegen gekomen met zo kleine onderverdelingen, meestal zijn het grotere vakjes waardoor het niet zo handig is.

      Verwijderen
    3. in de zeeman verkopen zo van die handige doosjes daarvoor

      Verwijderen
  4. ze zijn zeker erg handig
    en ik heb voor de tang en schroeverdraaien een eigen zakje gemaakt.
    Ik ga dus op zoek hahaha want ik heb ondertussen ook al een verzameling van die dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bakjes kan je ook terugvinden in een doehetzelf-winkel voor nageltjes en schroeven ed in te doen... Die kunnen zeker ook dienen voor kamsnaps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk maar even op je blog gekeken :) Ik heb ook een tab op internet openstaan omdat ik op zoek was naar een vakkendoos, haha!
    Nu nog even bij al je creaties spieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelijk maar even op je blog gekeken :) Ik heb ook een tab op internet openstaan omdat ik op zoek was naar een vakkendoos, haha!
    Nu nog even bij al je creaties spieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Zo bakjes vind je in de Zeeman ook! Wat ik wou vragen, waar vond je die kleurenkaart? Zoek er ook eentje want ik vind geen winkel waar ik de kamsnaps echt kan zien en op je scherm verschilt het kleur toch vaak dus op zoek naar zo'n kaart ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...