maandag 15 april 2013

Patchwork dekbedovertrek

Voor m'n zoontje gebruiken wij (nog) ledikantdekens (dus geen dekbed). En een deken met lakentje vind ik niet zo handig. Dus kocht ik een tijd geleden een dekbedovertrek voor een ledikant. Dit dekbedovertrek was net te klein voor de ledikantdekens, dus nu maakte ik er één die wel goed zit.

Ik koos voor patchwork grijs met aquablauw, helemaal in de kleuren/stijl van zijn kamertje.

 Ik zie nu dat ik het voor de foto eigenlijk even had moeten strijken....

 De achterkant maakte ik van blauw met witte stippenstof.

5 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gemaakt!
    Ik ga binnenkort ook aan de naai voor dekbedovertrekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ha en die boom is ook geweldig.... wij hadden 6,5 jaar geleden in ons oude huis voor de oudst ook een boom gemaakt en toen hij een kamertje opschoof kreeg hij een palmboom, safarikamer ;) . De nieuwe bewoners waren er ook erg blij mee, die hebben het laten zitten vertelde ze mij eens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he? Helemaal zelfgemaakt van behang. Voor de nieuwe babykamer ga ik behangtakken maken ( geen plaats voor een boom).

      Verwijderen
  3. Ziet er leuk uit hoor. Mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dekentje, zou op mijn zoontje zijn slaapkamer ook nog passen.
    En idd die boom is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen