zaterdag 13 april 2013

Jumpsuit gemaakt voor ons nieuwe neefje

Deze week is er  een neefje geboren. We waren met drie schoonzussen zwanger. Dit is de eerste. De volgende wordt rond begin juni verwacht en ons kindje begin augustus. Dus om de maand.

Ik heb een jumpsuit maat 62 gemaakt, weer volgens het patroon van Kiind.

Voor het eerst met streepjesstof gewerkt. Dus even opletten dat de streepjes wel doorlopen op de voor- en achterkant.
Kamsnaps in bijna dezelfde kleur blauw als de boordjes.

Vandaag gingen we op kraamvisite. Dit pakje ging samen met andere cadeautjes in een cadeautas. Ik maakte ook nog een labeldoekje en een spuugdoekje, maar daar heb ik geen foto van genomen.

9 opmerkingen:

  1. Oh erg cool deze variant! Wow... zou bijna zelf weer jumpsuitjes gaan maken, maar vind dl er toch wat te groot voor geworden ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziet er heel anders uit dan met die retro- en dierenstofjes hè?

      Verwijderen
  2. Dat heb je mooi gemaakt zeg! Ben ook benieuwd naar je andere cadeautjes! Als ze langskomen toch maar even op de foto zetten :)
    En jij, proficiat met je zwangerschap! Ik hoop dat alles goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Het gaat goed. Alleen wel veel bekkenklachten (fysio vanaf week 13).

      Verwijderen
  3. verstevig jij de boordstof als je met kamsnaps werkt of hoe doe jij dat? er ligt hier ook net eentje uitgeknipt en klaar om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik verstevig het niet. De boordstof is net als biaisband gevouwen, dus 4 lagen dik. Best lastig om dan de kamsnaps erdoor te krijgen.

      Verwijderen
  4. Wauw ik vind ze echt geweldig! Ik heb ze ook nog steeds op mijn lijstje staan om te maken, maar eens puzzelen met de boordstof... het zit bij jou zo netjes!
    Leuk dat jij ook in augustus uitgerekend bent! Ik ook! Alleen volgens mij ben jij net iets verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje. Ik heb er inmiddels aardig wat gemaakt, dus ze worden steeds netter. Ik ben 3 aug uitgerekend.

      Verwijderen