maandag 11 maart 2013

Project bankhoezen naaien is klaar!

Een tijdje geleden plaatste ik hier al een foto van de eerste bankhoes.
De tweede bankhoes kwam maar niet af. Tussendoor had ik allerlei andere projecten, was ik moe omdat ik net zwanger was en kreeg ik twee keer de griep.
Nu is de tweede bankhoes eindelijk af. Verder heb ik al vier kussenhoezen gemaakt. Twee van dezelfde stof als de bank en twee zwarte (gemaakt van de oude bankhoes) met vogeltjes.
Ik ga nog een paar kussenhoezen maken, maar dat heeft nu niet zoveel haast meer.

Dus nu weer tijd om kleding te naaien.

Foto's van de banken en kussens:





8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een werk maar dan heb je wel wat. En je hebt wel eer van je werk als je er iedere dag lekker op kunt zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden! Ik vind de kussentjes ook prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je banken zijn echt tof, wat een super koop was dat zeg, die stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk!
    Heel mooi gedaan, de kussens zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW!!! wat leuk zeg. Ik wou dat ik het kon echt geweldig hoor. Petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi geworden! De kussens zijn ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gedaan, erg leuk stofje! Ik ga zelf ook een hoes maken. Heb je enig idee hoeveel meter stof je gebruikt heb voor 1 bank? En wat was je stofbreedte?
    Vriendelijke groet,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was stof van de Ikea, volgens mij 150 breed (als ik op de site van Ikea kijk zie ik dat ze allemaal 150 zijn), de breedte was in ieder geval net breed genoeg voor de grootste lappen (zitvlak en rugleuning).
      Het is ongeveer 5 meter per bank (dacht ik).
      Succes!

      Verwijderen