woensdag 5 december 2012

Deep in the jungle

Het is hier even wat rustiger, ik heb niet zoveel genaaid de laatste 2 weken.
Gisteravond had ik m'n laatste naailes en heb ik een shirtje voor m'n zoontje afgemaakt.
Ik gebruikte de stof 'Deep in the Jungle' van Bora. Eigenlijk wilde ik hier een jumpsuit van maken voor m'n zoontje. Maar ik had laatst al twee jumpsuits gemaakt en dat vond ik wel genoeg.
Dus heb ik de stof gebruikt voor een shirtje. Het is nog iets te groot, dus het gaat nog even de kast in.

Ik heb weer kamsnaps gebruikt i.p.v. gewone drukknoopjes.


de groene kamsnaps kleuren er mooi bij


stikken met de tweelingnaald gaat steeds beter

8 opmerkingen:

  1. Leuk t-shirt geworden. En blijft een super leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Die kamsnaps, is dat moeilijk werken? Nog nooit geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet even weten hoe je ze moet aanknijpen met de tang. Maar dat kun je wel op internet vinden. Bijvoorbeeld hier: http://www.mamarieke.nl/kam-snaps/tutorial-tips

      Verwijderen
  3. Super leuk shirt geworden! Mooie afwerking met dat boordje hoor! Heb je "gewoon" effen tricot gebruikt voor het boordje of boordstof?
    Heb zelf de stof ook nog op de plank liggen.... kom tijd te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! Ik heb 'gewoon' tricot gebruikt. Ik heb het ergens besteld, en er stond bij dat je het ook voor boorden kon gebruiken. Het is net iets dikker dan de effen tricot die ik op de markt haal.
      Boordstof heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb bij dit shirtje en bij de jumpsuits dus gewone tricot gebruikt. Ik zal ook eens boordstof bestellen,dan kan ik kijken wat fijner werkt en er mooier uit ziet.

      (nogb edankt voor de snelle levering van het elastisch band en de knoopjes, en leuk dat er een klein velletje flock bij zat!)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ja! erg fijne tricot om mee te naaien, niet zo dun.

      Verwijderen