maandag 5 november 2012

Eerste blogbericht

Ik lees al een tijdje verschillende creatieve blogs.
Omdat ik zelf ook graag creatief bezig ben en van alles maak, leek het mij leuk om ook een blog te beginnen.

Ik moet nog uitvogelen hoe alles werkt, dus de opmaak zal nog wel gaan veranderen.

Hier vast een paar foto's van enkele creaties van mij:

sleutelhangers

etui

luieretui



spuugdoekje

verschoningsmatje

verschoningsmatje

sleutelhanger

sleutelhanger

labeldoekje in de stijl van een geboortekaartje

behangboom in de babykamer

detail behangboom

kussen

slabbetje met labeltjes

hartjeshanger van vilt en kralen

telefoonhanger

verschoningsmatje

nog een foto van de vrolijke sleutelhangers

2 opmerkingen:

  1. Leuk om weer een creatieve ziel te ontmoeten in blogland, daar heeft onze Lapswap Kris voor gezorgd: Aangenaam & Congrats met de gloednieuwe blog! Ik volg alvast je avonturen :) De idee speelt ook om te vertoeven in blogland met een vast stekje, wie weet.. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik las al een tijdje blogs en ik dacht nu ga ik er ook een beginnen.
    Succes met je eventuele blog!

    BeantwoordenVerwijderen